Главная » Продукти » Зарплата та управління кадрами. Базова версія (ЗУК Базова)

Зарплата та управління кадрами для України. Базова версія

Ціна: 2240 грн

Базова версія конфігурації зарплата і управління персоналом для України або ЗУП базова є найважливішим потужним багатофункціональним інструментом автоматизації роботи управління персоналом і роботи бухгалтерії. Автоматизація проводиться на наступних рівнях:

  • Аналіз кадрів і його облік;
  • Управління мотиваційною фінансовою сферою співробітників;
  • Облік і розрахунок заробітної плати;
  • Вирахування регламентованих податків;
  • Регламентована звітність.

Можливості продукту «1С: Підприємство: Зарплата і управління персоналом для України»

Програмний продукт «1С: Підприємство: Зарплата і управління персоналом для України» (базова версія) буде корисним для автоматизації наступних напрямків діяльності компанії:

  • кадрове забезпечення;
  • кадрове планування;
  • управління навчанням співробітників і їх компетенціями;
  • атестація працівників;
  • управління фінансовою мотивацією працівників;
  • облік і аналіз штабу;
  • планування зайнятості співробітників;
  • управління діловодством і бізнес відносинами;
  • менеджмент грошових розрахунків співробітників, включаючи нарахування заробітної плати та депонування документів;
  • обчислення регламентованих податків і зборів згідно з вітчизняним законодавством;
  • облік заробітної плати і нарахованих зборах в витратах підприємства.

Переваги базового комплекту “Зарплата і управління персоналом для України” ЗУП

Для керівництва – повний фінансовий і кадровий контроль підприємства:

  • набір інструментарію для цілісного кадрового планування;
  • аналіз кадрового складу;
  • демонстрація структури підприємства, її організацій;
  • можливість прийняття рішень на основі достовірної інформації;
  • складання різних бухгалтерських та кадрових звітів в довільних розрізах.

Для кадрової служби:

  • облік про прийом на роботу і призначеної форми праці;
  • облік посадових змін і переміщень по відділах;
  •  облік відпусток, поважні і неповажні неявки на робоче місце;
  • облік звільнень і виплат вихідного дня.

Для бухгалтерів:

  • структуроване нарахування заробітної плати;
  • оперативний доступ до даних для розрахунку, податків і різних виплат до фондів.

Для лінійних працівників:

  • можливість доступу до відомостей своїх відпусток, до даних персоніфікованого обліку в Пенсійному фонді та ін.

 

Автоматизація конфігурації передбачає ведення кадрової управлінської діяльності та бухгалтерського обліку в декількох організаціях одночасно, що дозволяє впроваджувати систему в холдингу. Причому в ролі окремої організації може бути як юридична особа, так і приватний підприємець. Крім цього, діяльність компанії ведеться паралельно в двох видах: управлінський (для підприємства в цілому) і регламентований (для окремих організацій).

  • Використання даного продукту можливо тільки на умовах Ліцензійної угоди.
  • Залишайте заявку на сайті iT Artel і ви отримаєте безкоштовну професійну консультацію.
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3300
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11610
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22290
BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42300
BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100500
Залишились питання? Замовте дзвінок!
Схожі продукти