Головна » Продукти » Зарплата та управління персоналом. Базова версія (ЗУК Базова)

Зарплата та управління персоналом для України. Базова версія

Ціна: 1199 грн

Базова версія конфігурації зарплата і управління персоналом для України або ЗУП базова є найважливішим потужним багатофункціональним інструментом автоматизації роботи управління персоналом і роботи бухгалтерії. Автоматизація проводиться на наступних рівнях:

  • Аналіз кадрів і його облік;
  • Управління мотиваційною фінансовою сферою співробітників;
  • Облік і розрахунок заробітної плати;
  • Вирахування регламентованих податків;
  • Регламентована звітність.

Можливості продукту «Зарплата і управління персоналом для України»

Програмний продукт «Зарплата і управління персоналом для України» (базова версія) буде корисним для автоматизації наступних напрямків діяльності компанії:

  • кадрове забезпечення;
  • кадрове планування;
  • управління навчанням співробітників і їх компетенціями;
  • атестація працівників;
  • управління фінансовою мотивацією працівників;
  • облік і аналіз штабу;
  • планування зайнятості співробітників;
  • управління діловодством і бізнес відносинами;
  • менеджмент грошових розрахунків співробітників, включаючи нарахування заробітної плати та депонування документів;
  • обчислення регламентованих податків і зборів згідно з вітчизняним законодавством;
  • облік заробітної плати і нарахованих зборах в витратах підприємства.

Переваги базового комплекту “Зарплата і управління персоналом для України” ЗУП

Для керівництва – повний фінансовий і кадровий контроль підприємства:

  • набір інструментарію для цілісного кадрового планування;
  • аналіз кадрового складу;
  • демонстрація структури підприємства, її організацій;
  • можливість прийняття рішень на основі достовірної інформації;
  • складання різних бухгалтерських та кадрових звітів в довільних розрізах.

Для кадрової служби:

  • облік про прийом на роботу і призначеної форми праці;
  • облік посадових змін і переміщень по відділах;
  •  облік відпусток, поважні і неповажні неявки на робоче місце;
  • облік звільнень і виплат вихідного дня.

Для бухгалтерів:

  • структуроване нарахування заробітної плати;
  • оперативний доступ до даних для розрахунку, податків і різних виплат до фондів.

Для лінійних працівників:

  • можливість доступу до відомостей своїх відпусток, до даних персоніфікованого обліку в Пенсійному фонді та ін.

Автоматизація конфігурації передбачає ведення кадрової управлінської діяльності та бухгалтерського обліку в декількох організаціях одночасно, що дозволяє впроваджувати систему в холдингу. Причому в ролі окремої організації може бути як юридична особа, так і приватний підприємець. Крім цього, діяльність компанії ведеться паралельно в двох видах: управлінський (для підприємства в цілому) і регламентований (для окремих організацій).

  • Використання даного продукту можливо тільки на умовах Ліцензійної угоди.
  • Залишайте заявку на сайті iT.Artel і ви отримаєте безкоштовну професійну консультацію.
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3300
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11610
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22290
BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42300
BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100500
1С:Підприємство Лицензия на сервер
24600
1С:Підприємство Лицензия на сервер (x86-64)
42600
1С:Підприємство Сервер МІНІ на 5 подключений
9000
Залишились питання? Замовте дзвінок!
Схожі продукти