Smart.Bid – Сервіс Автоматизації Узгодження Заявок по Оплатам
Якщо процес узгодження заявок на витрати грошових коштів проходить довго, тому що зловити керівника для затвердження складно, Вам точно сподобається наша власна розробка. З нею Ви зможете оптимізувати процес узгодження платежів в якому беруть участь:
- Ініціатор платежу – співробітник, який готує заявку на витрачання грошових коштів. Наприклад, співробітник відділу постачання планує закупити матеріали і для цього необхідно узгодити оплату постачальнику за керівникам.
- Контролер – керівник фінансового відділу, який перевіряє коректність заповнення заявки і оцінює її обгрунтованість.
- Узгоджувальний – власник, генеральний директор або СЕО.
Опис продукту
Переваги системи узгодження заявок
- Безшовна інтеграція з обліковою системою будь-якої конфігурації BAS або 1С:Підприємство.
- Узгодження витрат компанії з мобільних пристроїв будь-якої операційній системи.
- Пакетне створення заявок на підставі документів «Замовлення постачальнику» та на підставі документа «Зарплата до виплати організації».
- Швидке та зручне сортування заявок за рахунками, клієнтами, відповідальними та статусом.
- Можна самостійно налаштувати необхідну кількість користувачів за різними ролями, встановивши їм фінансові ліміти, прийняття рішень по яким в їх компетенції.
- Система створена на сучасній платформі та з урахуванням сучасних технологій, тому сервіс легко масштабується і може бути доопрацьований під замовлення.
Принцип роботи Smart.Bid
Створюєте в своїй обліковій системі документ, пройшовши контроль фінвідділу у директора – тут же спливає повідомлення в телефоні. Він зі свого смартфона погоджує або відхиляє заявку, де б він не знаходився, а Ви одразу ж бачите її статус.
Таким чином в системі розроблені три ролі: користувач, фінансовий відділ, керівник.
Функціональні можливості
Кому підійде Smart.Bid
- тим компаніям, в яких велика кількість заявок на оплату, що вимагають узгодження;
- тим, у кого складна система узгодження;
- у кого останнє слово за витратами у керівника компанії.
Система була розроблена для виробничих і торгових підприємств, але може бути застосована й адаптивна під будь-який бізнес, незалежно від розміру та специфіки роботи.
В системі доступні ролі
“Користувач” передбачає створення готівкових та безготівкових Заявок зі Статусом «Підготовлено» і «На погодження». Пакетне створення Заявок на підставі документів «Замовлення постачальнику» та на підставі документа «Зарплата до виплати організації».
“Фінансовий відділ” передбачає зміну статусів Заявок на Статус «Погоджено», «Затверджено», «Відкладено», «Відхилено».
“Керівник” передбачає зміну статусів Заявок на «Затверджено», «Відхилено». Зміна статусів є також в мобільній версії. За необхідностю можна доопрацювати додаткові статуси й ролі.
“Краще один раз побачити, ніж 100 разів почути“, тому повний відео огляд системи Smart.Bid від iT.Artel є на нашому офіційному YouTube за посиланням.