Головна » Продукти » Управління торговим підприємством (УТП)

Управління торговим підприємством для України

Ціна: 22000 грн

Система дозволяє вести комплексний облік всіх підрозділів компанії цієї ніші і є ергономічним рішенням для керівництва компанії, співробітників відділу логістики та складу, менеджерів з продажу, а також бухгалтера і HR.

Використання даного програмного продукту використовується на умовах Ліцензійної угоди. Наші фахівці iT.Artel нададуть вам безкоштовну консультацію. Залишайте заявку на сайті або безпосередньо набирайте. Конфігурація Управління торговим підприємством 8 для України - інноваційний інструмент функціонування і керівництва підприємством, що розвивається.

«Управління торговим підпріємством для України» має низку унікальних інструментів

які дозволяю підвищити ефективність компанії і розділені на наступні підсистеми:

  • Ведення бухгалтерського обліку здійснюється, як і в інших продуктах «1С:Підприємство», відповідно до чинних норм законодавства України;
  • Ведення кадрового обліку включає в себе штатний розклад і графік робіт співробітників (на підставі яких здійснюється нарахування заробітної плати); ведення індивідуальних карток по кожному співробітнику (освіта, стаж, пільги); військовий облік; формування наказів про прийом на роботу, кадрове переміщення і звільнення.
  • Розрахунок заробітної плати ведеться індивідуально для кожного співробітника і передбачає різні види: оклад (погодинної, щомісячний, щоквартальний); премія (щомісячна, щорічна і щоквартальна), передбачена можливість автоматичного обчислення впливу премії на розрахунок середньої заробітної плати; понаднормова оплата і оплата в святкові дні. Первинним документом підсистеми є табель розрахунку заробітної плати; передбачена можливість формування всілякої податкової звітності тощо.
  • Оперативний облік проводиться на підставі замовлення. Передбачена різна аналітична звітність в розрізі покупців, постачальників, товарів і послуг; CRM, АВС і XYZ аналіз тощо; фінансове планування, або бюджетування, в розрізі грошових коштів, закупівель, продажів і ін. Ключовими можливостями підсистеми «Виробництво» є наступні: облік продукції, виробничих послуг, напівфабрикатів і давальницької сировини; конфігурацією передбачений автоматичний розрахунок собівартості; управлінська та бухгалтерська аналітична звітність. Комплектація товарів дозволяє вести виробничий облік в спрощеній формі.
  • Управлінський облік юридичних організацій і індивідуальних підприємців ведеться як в роздільних базах, так і в одній, що дозволяє здійснювати порівняльний аналіз діяльності всіх організацій компанії, а також виробляти єдині комплексні звіти для компанії в цілому, наприклад: Cashflow проводиться для кожної організації окремо або для компанії в цілому.

Переваги продукту Управління Торговим Підприємством

  • широко розвинена система підтримки;
  •  ведення бухгалтерського та управлінського обліку декількох організацій в єдиному інформаційному просторі;
  • можливість використовувати систему на територіально розподілених базах;
  • зручні настройки прав доступу для користувачів системи;
  • постійні оперативні оновлення системи відповідно до чинного законодавства та ін.

«Управління торговим підпріємством для України»

  • це перевірений роками практики рішення на платформі «1С:Підприємство» ряд інструментальних можливостей якого дозволяє автоматизувати бізнес процеси комерційних підприємств відповідно до чинного законодавства України.
  • Для більш детального ознайомлення з системою, залишайте заявку на сайті iT .Artel і ви отримаєте безкоштовну професійну консультацію.

BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3300
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11610
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22560
BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42300
BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100500
1С:Підприємство Ліцензія на сервер
24600
1С:Підприємство Ліцензія на сервер (x86-64)
42600
1С:Підприємство Сервер МІНІ на 5 підключень
9000
Залишились питання? Замовте дзвінок!
Схожі продукти