Головна » Продукти » Управління торговим підприємством (УТП)
Управління торговим підприємством для України
Ціна:45000
Система дозволяє вести комплексний облік всіх підрозділів компанії цієї ніші і є ергономічним рішенням для керівництва компанії, співробітників відділу логістики та складу, менеджерів з продажу, а також бухгалтера і HR.
Використання даного програмного продукту використовується на умовах Ліцензійної угоди. Наші фахівці iT.Artel нададуть вам безкоштовну консультацію. Залишайте заявку на сайті або безпосередньо набирайте. Конфігурація Управління торговим підприємством 8 для України - інноваційний інструмент функціонування і керівництва підприємством, що розвивається.
«Управління торговим підпріємством для України» має низку унікальних інструментів
які дозволяють підвищити ефективність компанії і розділені на наступні підсистеми:
Ведення бухгалтерського обліку здійснюється, як і в інших продуктах «1С:Підприємство», відповідно до чинних норм законодавства України;
Ведення кадрового обліку включає в себе штатний розклад і графік робіт співробітників (на підставі яких здійснюється нарахування заробітної плати); ведення індивідуальних карток по кожному співробітнику (освіта, стаж, пільги); військовий облік; формування наказів про прийом на роботу, кадрове переміщення і звільнення.
Розрахунок заробітної плати ведеться індивідуально для кожного співробітника і передбачає різні види: оклад (погодинної, щомісячний, щоквартальний); премія (щомісячна, щорічна і щоквартальна), передбачена можливість автоматичного обчислення впливу премії на розрахунок середньої заробітної плати; понаднормова оплата і оплата в святкові дні. Первинним документом підсистеми є табель розрахунку заробітної плати; передбачена можливість формування всілякої податкової звітності тощо.
Оперативний облік проводиться на підставі замовлення. Передбачена різна аналітична звітність в розрізі покупців, постачальників, товарів і послуг; CRM, АВС і XYZ аналіз тощо; фінансове планування, або бюджетування, в розрізі грошових коштів, закупівель, продажів і ін. Ключовими можливостями підсистеми «Виробництво» є наступні: облік продукції, виробничих послуг, напівфабрикатів і давальницької сировини; конфігурацією передбачений автоматичний розрахунок собівартості; управлінська та бухгалтерська аналітична звітність. Комплектація товарів дозволяє вести виробничий облік в спрощеній формі.
Управлінський облік юридичних організацій і індивідуальних підприємців ведеться як в роздільних базах, так і в одній, що дозволяє здійснювати порівняльний аналіз діяльності всіх організацій компанії, а також виробляти єдині комплексні звіти для компанії в цілому, наприклад: Cashflow проводиться для кожної організації окремо або для компанії в цілому.
Переваги продукту Управління Торговим Підприємством
широко розвинена система підтримки;
ведення бухгалтерського та управлінського обліку декількох організацій в єдиному інформаційному просторі;
можливість використовувати систему на територіально розподілених базах;
зручні настройки прав доступу для користувачів системи;
постійні оперативні оновлення системи відповідно до чинного законодавства та ін.
«Управління торговим підпріємством для України»
це перевірений роками практики рішення на платформі «1С:Підприємство» ряд інструментальних можливостей якого дозволяє автоматизувати бізнес процеси комерційних підприємств відповідно до чинного законодавства України.
Для більш детального ознайомлення з системою, залишайте заявку на сайті iT .Artel і ви отримаєте безкоштовну професійну консультацію.