Головна » Продукти » Управління виробничим підприємством (УВП)

Управління виробничим підприємством для України (УВП)

Ціна: 140000 грн

ERP система «Управління виробничим підприємством для України» враховує галузеву специфіку великих підприємств і автомтизує ключові бізнес процеси компанії.

Рішення містить велику кількість підсистем, але на поточний момент поступається більш сучасному рішенням BAS ERP. Наші фахівці iT.Artel нададуть вам безкоштовну консультацію. Залишайте заявку на сайті або набирайте безпосередньо.

УВП автоматизує такі процеси:

  1. Контроль та аналітика KPI;
  • управління фінансової діяльності  на наступних рівнях: бухгалтерський та податковий облік, облік по МСФЗ, управління рухом грошових коштів та взаєморозрахунками з контрагентами, бюджетування.
  • управління виробничими ресурсами на наступних рівнях: реєстр та контроль виготовленої продукції; усестороннє планування виробництва; розрахунок собівартості та облік витрат; упраління закупівлями, запасами та складами, продажами та ціноутворенням, необоротними активами, взаєморозрахунки з контрагентами, розрахунок заробітної плати та управління персоналом.

 

Можливості Управління виробничим підприємством для України

  1. Підсистема «Моніторинг діяльності КPI” призначена для керівництва компанії і закладена в інструментах аналітичної звітності на основі даних про прибутки та збитки; активи та пасиви; дохідність та рентабельність; ефективність використання капіталу.
  2. Управління персоналом та розрахунок заробітної плати автоматизує кадрову політику підприємства та комплекс нарахування та видачі заробітної плати. Список вищеописаного функціоналу з легкістю може бути доповненим функціональними можливостями відповідно до потреб та поставлених цілей підприємства.
  3. Управління фінансами має багаторівневу структура взаємозалежних фінансових управлінь та планів.
  4.  Вбудованій аналітичній функції «Виробниче підприємство» притаманна прозорість фінансування та масштабність управління. Зокрема, рух управління коштами здійснюються оперативно на основі витрат грошових коштів та планувань надходжень, а облік фактичних надходжень коштів здійснюється в розрахункових рахунках і касах. Для іншого прикладу наведемо функціональну можливість відносин з контрагентами –  фіксація, контроль та прогнозування заборгованості перед компанією.
  5. Бухгалтерський та податковий облік, як і в будь якій програмі 1С:Підприємство, ведеться відповідно до чинного законодавства України. Особливістю системи є ведення бухгалтерського обліку декількох юридичних осіб в одній інформаційній базі. Регламентована звітність ведеться окремо. Оновлення змін законодавства в ситемі  відбувається оперативно. Завдяки стандартному інструментарію платформи «Бізнес процеси» відбувається розподіл відповідальних осіб за процедуру закриття місяця. Бонусом підсистеми «Бухгалтерського обліку» є інтеграція системи з електронною звітністю «Fredo Звіт». У конфігурації реалізована функція автоматичного формування та реєстрації податкових документів та ведеться облік Єдиного податку для юридичних підприємств та фізичних осіб. Усі плани рахунків формуються відповідно до міжнародних норм.
  6. Підсистема «Управління виробництвом» забезпечує комплексний облік та планування виробництва продукції.  Процес виробництва товарної одиниці товару реєструється, від початку до кінця, в товарній карті. Складання й аналіз специфікацій реалізовано в інструменті «Конструктор специфікацій». Крім того, конфігурація «Управління виробничим підприємство для України» дозволяє вести позмінне виробництво; облік витрат і розрахунків собівартості товарів; реалізований інструментарій ремонтів устаткування та багато іншого.
  7. Підсистема «Управління запасами та складами»  реалізована в єдиноному комплексі та забезпечує:
  • Детальне формування структури запасів та облікові параметри номенклатурної позиції;
  • Детальну комплектацію товару, його розміщення на складі;
  • Можливість застосування ордерної схеми для руху товарно-матеріальних цінностей.
  • Інвентаризація залишків товарно-матеріальних цінностей;
  • Резервування товарно-матеріальних цінностей для виробничих потреб;
  • Використання електронних ваг, терміналів збору даних та сканерів штрих-кодів;
  • Контроль по списанню сировини і матеріалів по закінченню дії сертифіката або терміну придатності;
  • Можливість ведення відокремленого обліку;
  • Зворотня тара та ін.

8. Підсистема «Управління продажами» реалізує наступні функціональні рішення: –          Продажі відбуваються як зі складу, так і під замовлення; –          Резерв товару на складі; –         Детальне відображення ходу замовлення товару: виробництво та подальша маршрутизація товару; –          Аналітика поточного ринку  визначає цінову політику підприємства; –          Схеми формування цін та знижок, дисконтні накопичувальні картки; –          Реєстрація та моніторинг цін конкурентів на аналогічну продукцію; –          Оптова, роздрібна та комісійна торгівля. 9. Підсистема «Управління закупівлями» автоматизує діяльність виробничого підприємству за допомогою наступних функціональних можливостей: –          Автоматичний аналіз виробництва товарів та потреб складу; –         Планування закупівель здійснується на основі інформації про плани продаж, плани виробництва, а також, що не менш важливо, на основі невиконаних заказів; –         В залежності від потреб підприємства відьувається складання графіків виробництва та оплат; –          Історія поставок та постачальників товарів для оптимального вибору; –          Прийомка товарів реалізована за різними схемами. 10. Управління відносинами з клієнтами в системі функціонує згідно концепції CRM, і дозволяє формувати різноманітні аналітичні звіти, в тому числі  і інтегрований ABC-аналіз.

«Управління виробничим підприємством для України»

дозволяє вести діяльність компанії на територіально-рознесених базах даних, що дозволяє впроваджувати систему в великих холдингових компаніях.

  • Завдяки ERP-системі здійснюється комплексний контроль, облік, аналіз та вирішення проблем бізнес процесів виробничих підприємств.
  • На основі багаторічної практики виробничих підприємств реалізований максимальний набір функцій для потреб і цілей підприємств даної ніші;
  • Здійснюються регулярні та постійні оновлення системи відповідно до чинного законодавства України.
  • Широко розповсюджена підтримка даного рішення.
  • Ліцензійна політика вендора дозволяє за попереднім запитом проглянути демо-версію програми.
  • Для більш детальної інформації залишайте заявку на сайті iT.Artel, і Ви отримаєте безкоштовну професійну консультацію
Управління виробничим підприємством для України. Комплекс на 10 користувачів + клієнт-сервер
141300
Управління виробничим підприємством для України . Ліцензія для віддаленого доступу
2400
Управління виробничим підприємством для України . Ліцензія для ноутбука
18000
Клієнтська ліціензія на 1 робоче місце
3300
Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11610
Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22290
Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42360
Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100500
1С:Підприємство Ліцензія на сервер
24600
1С:Підприємство Ліцензія на сервер (x86-64)
42600
1С:Підприємство Сервер МІНІ на 5 подключений
9000
Залишились питання? Замовте дзвінок!
Схожі продукти