Главная » Продукти » Управління невеликою фірмою для України. Базова версія

Управління невеликою фірмою для України. Базова версія

Ціна: 2240 грн

Додаткова аналітика передбачає різну побудову і ведення обліку користувачами системи. Програмний продукт буде корисний для малого і середнього бізнесу. Цільова аудиторія – це виробничі підприємства, які займаються наданням сервісних послуг і оптовою торгівлею невеликих оборотів. Управління невеликою фірмою для України випускається в двох версіях: базова і ПРОФ.

Особливості базової конфігурації “Управління невеликою фірмою для України.”

Базова версія є однокористувацький аналогом ПРОФ і тому має ряд обмежень, а саме:

  • в одній інформаційній базі підтримується ведення обліку операцій тільки однієї фірми; – передбачена можливість вести кілька інформаційних баз на одному комп’ютері;
  • одночасно в одній інформаційній базі може працювати тільки один користувач;
  • не підтримує формування друкованих форм регламентної звітності приватного підприємця;
  • реалізований електронний документообіг з Fredo;
  • не підтримує змін до конфігурації;
  • при роботі з системою використовується тільки типова конфігурація та її поновлення;
  • не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті;
  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз;
  • не підтримується COM-З’єднання і Automation-сервер.

Програмний продукт “Управління невеликою фірмою для України. Базова версія” і його можливості

  • Завдяки такому функціональному інструменту як «CRM», в базу Управління невеликою фірмою можна вносити наступну клієнтську інформацію: реєстрація телефонних листів, дзвінків і зустрічей.
  •  Підсистема передбачає сегментацію клієнтської інформації щодо фінансових показників, взаємовідносин і реквізитів довідника. Здійснювати електронну розсилку по маркетинговим цілям; формувати звіт про «воронку продажів».
  • У підсистемі «Продажі» є можливість внести інформацію про новий товар або контрагента; створити замовлення покупця за попередньою домовленістю; проконтролювати стан відвантаження, оплату за замовленням покупця, сформувати прайс-лист. 
  • У підсистемі «Продажі» використовуються наступні види документів: «Замовлення покупця», «Видаткова накладна», «Чек ККМ». Передбачена можливість планування реалізації товарів за періодами (грошова і кількісна форма). Різні звіти з продажу дозволяють проаналізувати взаєморозрахунки з клієнтами, статуси виконання замовлень, відвантаження і оплату, стан складу.
  • Грошові кошти і розрахунки ведуться у підсистемі «Гроші». Цей розділ містить документи для проведення готівкових і безготівкових розрахунків, аналіз доступності коштів, планування надходження і вибуття грошей. Використовуються такі види документів: «Платіжне доручення», «Витрата з каси», «Авансовий звіт», документи планування грошових коштів і обробка «Платіжний календар».
  • Підсистема «Зарплата» дозволяє вести розрахунок управлінської заробітної плати та облік персоналу. Використовуються такі види документів: «Табель робочого часу», «Нарахування зарплати»
  • Облік сервісних послуг і робіт ведеться в розділі «Сервіс». Документ «Замовлення-наряд» дозволяє оформити замовлення на продаж або на переробку.
  • Обробка «Планувальник» і документи «Замовлення на виробництво», «Відрядний наряд», «Виробництво» дозволяють проаналізувати виробництво: контроль виробничих операцій і їх витрати, розрахунок собівартості продукції, планування та управління завантаженням ресурсів підприємства.
  • Розділ «Аналіз» містить різні документи і звіти для фінансового і комерційного аналізу діяльності підприємства, наприклад: документи «Бюджет», «Монітор керівника» та ін.

Програмний продукт “Управління невеликою фірмою для України” із базовою версією має ряд переваг

Управління невеликою фірмою стане перевагою для тих організацій, бізнес процеси яких вимагають:

  • управління взаємин з клієнтами, ведення клієнтської бази і її сегментування;
  • оформлення замовлень за попередніми домовленостями і реалізації власних товарів / послуг;
  • ведення складського обліку; задовольняють потребу розраховувати матеріали і виробництво;
  • планувати і проводити розрахунки з працівниками та контрагентами;
  • нараховувати заробітну плату;
  • керувати спектром внутрішніх робіт і наданих сервісних послуг;
  • планувати і управляти виробничими операціями;
  • проводити всебічний аналіз діяльності фірми та інше.
  • У разі розширення бізнесу і вимог ведення багатофункціонального обліку в одній інформаційній базі рекомендується на умовах апгрейда перейти на версію ПРОФ «Управління невеликою фірмою». Крім цього, можлива інтеграція Управління невеликою фірмою з конфігурацією «Бухгалтерія» (редакція 1.2. І 2.0.).
  • Залишайте заявку на сайті і ви отримаєте безкоштовну консультацію спеціаліста.

 

BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3300
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11610
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22290
BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42300
BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100500
Залишились питання? Замовте дзвінок!
Схожі продукти