Уявіть ситуацію: клієнт телефонує і планує записатися на одну або кілька послуг вашої компанії. Ви робите запис, наприклад, в Excel або інших таблицях CRM, але потім з’ясовується, що в цей момент був дзвінок від іншого клієнта і час вже заброньовано. Дзвонимо клієнту знову, приносимо свої вибачення і пропонуємо інший час \ дату … Робимо повторну запис і знову все по колу.
Подібні ситуації можуть повторюватися неодноразово. Все це негативно позначається на лояльності клієнта і працездатності співробітника.
Найчастіше це відноситься до таких видів діяльності:
- салони краси
- клініки
- СТО
Правда є величезна кількість різних CRM, які в більшій мірі вирішують це завдання, але виникає інша проблема – керівникові, директорові або власнику компанії необхідно бачити планове і майбутнє завантаження по компанії і звіти по виконаним робота попередніх записів. Тобто, потрібно додатково все заносити в облікову систему, частіше це 1С:Підприємство або робити інтеграцію, а це додаткові фінансові витрати.
Наша компанія iT.Artel розробила універсальний додаток «Планувальник відвідувань» яке дозволяє записувати відвідувачів на одну або кілька видів послуг в режимі реального часу і з автоматичною інтеграцією всіх записів в облікову систему 1С:Підприємство, враховувати завантаження всіх робочих центрів і формувати звіти за день \ міс як по кожному співробітнику, так і по компанії в цілому.
Додаток “Планувальник відвідувань”
Це швидкий запис клієнта на сервіс (послугу) у вашій компанії в режимі реального часу, з можливістю швидкого пошуку по клієнту, запису тощо., Аналітикою завантаження по кожному робочому центру, дню, місяцю і по компанії в цілому, з інтеграцією для будь-якої конфігурації 1С:Підприємство.
Для яких цілей розроблено додаток?
Для автоматизації попереднім записом:
- Планування і уточнення дати і часу візиту;
- Узгодження тривалості обслуговування;
- Повнотекстовий пошук візиту за номером телефону, П.І.Б. клієнта, коментарю та ін.
- Отримання інформації про доступність постів для попереднього запису в режимі «real-time»;
Для контролю процесу обслуговування:
- Вказівка поточного статусу записи (запланований, прибуття, чи не прибуття, в роботі і т.д.)
- Отримання інформації про:
- планової завантаженні в розрізі посад і видів робіт
- плануванні виходів фахівців на посади
Хто буде користуватись додатком?
![]()
| ![]()
|
Майстер зміни | Адміністратор |
Майстер цеху | Майстер \ лікар |
Директор | Керівник |
Переваги сервісу
- Істотне збільшення швидкості обслуговування клієнтів за рахунок швидкого, зручного, інтуїтивно-зрозумілого інтерфейсу панелі планування
- Підвищення рівномірності завантаження робочих постів, за рахунок отримання інформації про заплановану завантаженість постів на найближчий час вже на етапі запису клієнта
- Підвищення задоволеності клієнтів за рахунок прискорення обробки запитів, надання більшої кількості варіантів часу відвідин станції / клініки / салону, зменшення кількості помилок у записі.
Як це реалізовано?
- Панель являє собою Web-додаток, що інтегровано з системою 1С:Підприємство, запускається з системи 1С:Підприємство і має загальну базу з системою 1С: Підприємство
- Обмін інформацією з системою 1С:Підприємство відбувається в онлайн режимі за допомогою Web-сервісів
- Легко інтегрується з будь-якою конфігурацією системи 1С:Підприємство
- При роботі з інтерфейсом, автоматично створюються і змінюються документи в обліковій системі 1С:Підприємство, що дозволяє надалі будувати звітність засобами 1С:Підприємство і легко модифікувати функціонал панелі в разі потреби
Для СТО | Для медичних закладів |
Зовнішній вигляд робочої зони
Найменування | Ціна, грн |
ПО Plan.iT | 30000 |
Ліцензія на 1 робоче місце | 6000 |
Ліцензія на 5 робочих місць | 28500 |
Ліцензія на 10 робочих місць | 54000 |
Ліцензія на 20 робочих місць | 96000 |
Підтримка на 12 міс | 11550 |
Підтримка на 6 міс | 6060 |
Підтримка на 3 міс | 3180 |
Оренда | |
ПО Plan.iT | 15000 |
Клієнтська ліцензія на робоче місце, щомісячно | 360 |