Головна » Новини » Розвиток компанії легкої промисловості з BAS ERP
Новини

Конференція від 12 червня 2018

Запрошені спікери розповідали про розвиток текстильної компанії сьогодні, які є проблеми та досягнення галузі. Гості задавали питання про можливості розвитку та вдосконалення роботи швейної компанії.

Пропонуємо переглянути доповіді всіх спікерів, коротко прочитати про доповідь та за необхідності завантажити презентації.

Першим спікером зустрічі «Розвиток підприємства легкої промисловості» була Тетяна Ізовіт – президент Укрлегпрому

Текстильна компанія сьогодні

Зважаючи на те, що компанія IT-Artel пішла у бік текстильних та швейних підприємств, розглянемо структуру нашої індустрії сьогодні. З точки зору структури текстильного виробництва, це 475 підприємств, а також більш, ніж 1500 підприємств з виробництва одягу. Основу складають підприємства малого та мікробізнесу.

Дані 2017 року показують зростання виробництва продукції більше 7%, експорту 13%, капітальних інвестицій і заробітної плати. Останні два роки простежується динаміка, але до рівня 2013 року ми ще наближаємося.

У 2013 році було експортовано продукції на 1 млрд 159 млн доларів. У 2017 ми майже дотягнули рівня 2013 року.

Структура ринку:

  • європейський ринок – 83%;
  • країни СНГ – 13,9%;

Основні проблеми для розвитку легкої промисловості:

  • нерівні умови конкуренції на внутрішньому ринку (де частка власного виробництва становить 12%);
  • середня ціна імпорту (середня вартість сировини 5,11 дол/кг, при цьому готова продукція 4,64 дол/кг);
  • утримання кадрів;

Минулого року зусиллями членів Асоціації легкої промисловості компанія IT Artel започаткувала діалог з урядом. Завданням було ознайомити урядову делегацію з виробництвом тканин і показати глибоку переробку.

Другим спікером “Розвитку текстильної компанії” був Ігор Сошніков

Розвиток швейної компанії з BAS ERP

Компаній IT Artel 15 років. У групі компанії працює близько 50, що роблять проекти автоматизації спільно з європейським банком реконструкції та розвитку.

Фактично фокусування відбувається в 3 галузях промисловості:

  • меблеве виробництво;
  • легка промисловість;
  • харчова переробна галузь.

Компаній IT Artel хоче накопичувати експертизу в цих галузях і давати своїм клієнтам найкращий продукт на ринку та не відволікатися на побічні відгалуження.

Компаній IT Artel дасть відповіді на питання: які можливості відкриває BAS ERP для компаній, як працювати з локальними мережами, розкаже про експорт, e-commerce, а також про технології, які ви можете використовувати у своєму бізнесі для отримання швидких результатів.

Третім спікером був Вадим Дуда — керівник напрямку BAS ERP в іT Artel

Вигоди впровадження BAS ERP в текстильних компаніях

Згідно зі статистикою за 2017 рік, в основу якої лягли 113 підприємств, на яких впроваджувалася система BAS ERP можна побачити наступні показники:

  • зниження обсягу матеріальних запасів на 20%;
  • зниження собівартості продукції, що випускається на 8%;
  • збільшення обсягу продукції, що випускається на 29%;
  • зростання продуктивності праці на 14%;
  • зростання оборотності складських запасів на 25%;
  • прискорення обробки замовлень на 85%;
  • скорочення термінів виконання замовлень на 26%;
  • скорочення адміністративних й операційних витрат на 29%;
  • зростання прибутку на 14%;
  • скорочення трудовитрат різних підрозділів на 35%;
  • прискорення отримання управлінської звітності в 3 рази.

Марія Костюк — керівник відділу ведення проектів в IT Artel, виступала четвертою

Про проект: що з ним робити і як його успішно завершити

Що потрібно для успішного впровадження системи BAS ERP:

  1. Наявність у власника бізнесу сформованої потреби
  2. Наявність узгоджених бізнес-процесів на підприємстві
  3. Зацікавленість і мотивація учасників проектної команди з боку компанії замовника.
  4. Розуміння проектної команди замовника – а навіщо ми все це робимо?
  5. Команда проекту збоку замовника
  6. Вибір періоду впровадження, що не повинен потрапляти на високий сезон
  7. Вибір виконавця з успішними історіями впровадження

Розглянемо етапи реалізації проекту:

  1. Підготовка
  2. Моделювання інформативно довідкової інформації
  3. Виробництво
  4. Впровадження

Олександр Говорунов — керівник Ройвікс

Підготовка компанії до впровадження BAS ERP

Розглянемо чотири основні питання:

  1. Автоматизація, і чого від неї чекає замовник
  2. Хто винен в тому, що вийшло не те, чого чекали
  3. Трохи торкнемося питання про те, чому не потрібно відразу кидатися давити ту компанію,  яка займалася впровадженням цієї системи
  4. Що робити, щоб уникнути проблем і непорозумінь.

Автоматизація – це не чарівна таблетка, яку досить просто з’їсти, і відразу настане щасливе бізнес-майбутнє. Найголовніше, треба зрозуміти, що в процесі впровадження системи роботи стає більше і працювати стає важче.

Випадків провалів автоматизації досить багато. Для того, щоб зрозуміти, як цих проблем уникнути, ми повинні розглянути, які очікування не виправдовуються у процесі автоматизації:

  • ми очікуємо, що система автоматизації буде зручною і зробить роботу простіше;
  • сподіваємося, що з’явиться система автоматизації і у нас буде щастя;
  • очікується, що в системі буде з’являтися вся необхідна інформація.

На етапі підготовки до автоматизації потрібно буде пройти кілька важливих кроків:

  • необхідно структурувати асортимент продукції, що випускається за конструктивними і технологічними особливостями;
  • навчити персонал деяким принципам сучасного менеджменту;
  • провести повну інвентаризацію;
  • відпрацювати в ERP системі повний торговий цикл.

І лише тоді, коли ви пройдете ці кроки – ви зможете адаптувати систему під свої тонкі потреби.

Олексій Бардаков — власник іT Artel розповідав про
один із найголовніших блоків в BAS ERP — Виробництво

 

Особливості BAS ERP для текстильних компаній

BAS ERP являє собою систему комплексної автоматизації підприємства, яка дуже велика за функціоналом. Ми розглянемо управління виробництвом, а також міжцехове та внутрішньо-цехове виробництво.

Така система дає вам відповіді на основні питання:

  • коли ми зможемо відвантажити замовлення покупцеві при поточному завантаженні заводу;
  • на якій стадії виробництва знаходиться замовлення;
  • як оптимально розмістити замовлення, щоб вигідно використовувати потужності підприємства.

BAS ERP ділить виробничий процес на два рівні деталізації:

  1. Міжцехове управління:
  • кожен цех деталізується до видів робочих центрів (обладнання, співробітники);
  • вноситься ресурсна специфікація, склад бригад, технологічні карти, витрати, заробітна плата, параметри забезпечення потреб;
  • вводиться потужність робочих центрів, вартість його роботи тощо, параметри наладки;
  • графіки роботи цехів
  1. Внутрішньо-цехова диспетчеризація:
  • формування маршрутних листів, розкладу;
  • оформлення виробки співробітників, виконання робіт;
  • система сигналізує про порушення термінів виробництва;
  • розрахування завантаження кожного робочого центру, скільки продукції на складі;
  • графік виробництва у кожному замовленню;
  • операційний розклад всіх робочих центрів.

У результаті, мета цієї системи – сформувати адекватний графік виробництва та розрахувати його здійсненність.

Євген Резуєв — кервник розвитку роздрібних мереж «MEGA SALE» та «Дети UA»

Можливості збуту продукції для українських виробників легкої промисловості

Ця презентація стосуватиметься нашого бачення максимально оптимальної взаємодії роздрібної торгівлі та виробника.

За останні роки всередині компанії відбулася трансформація, яка дозволила перейти до якіснішого планування наповнення асортименту. І ми прийшли до розуміння того, що це неможливо робити без взаємодії з локальними виробниками на території України.

Що конкретно є нашою потребою у відношенні до виробника:

-конкретні пропозиції за моделями і цінами;

-аналіз-прогноз рівня продажів цих моделей.

Як виглядає процес закупівлі товару в нашому випадку:

  • Визначення потреб на наступний сезон
  • Розміщення замовлень у виробників
  • Пошук незалежних позицій серед стоків і пропозицій оптовиків
  • Продаж
  • Аналіз ефективності продажів

Головний показник, за який змагаються всі Fashion-рітейлери — це відсоток продажів колекції за сезон. Що треба, щоб домогтися високих показників продажів:

-каталогізація асортименту;

-система обміну даними з ритейлерами про рівень фактичних продажів;

-обмін інформацією з ритейлерами щодо оцінок байєрами-фокус групами;

-історичний аналіз даних і формування трендів.

Збільшення вхідних потоків пропозицій – це перманентне завдання, яким ми займаємося фактично кожен день.

Назар Качурак співвласник компанії WebStars

Обмін даними між сайтом та обліковою системою для текстильних компаній

Для чого робити обмін даним між обліковою системою і сайтом?

Способи обміну даними:

  1. Ручний: (Ctrl+C, Ctrl+V; через файл Exel)
  1. Частково автоматизований: данні обмінюються при натисканні на певну кнопку тощо.
  2. Автоматизований: нічого додатково виконувати не треба.

Які проблеми виникають при обміні даними:

  1. Відсутність 100% готових комплексних рішень: різноманітність бізнес процесів компаній.
  1. Обмін заради обміну (відсутність бачення фінального результату ): обмін зробили, а початкові проблеми залишились.
  1. Поспішність: нам вже на вчора необхідно було)); непропрацьований протокол обміну.

Коли треба впроваджувати обмін даних? У залежності від:

  • кількості товарних позицій;
  •  періодичності додавання нових позицій;
  •  періодичності зміни даних;
  •  кількості замовлень на сайті.

Які плюси від впровадження синхронізації (обміну даними):

  • актуальність даних (збільшення продажів, через зменшення відказів клієнтів);
  • часові витрати (на опрацювання замовлень йде менше часу);
  • розвиток компанії.

Любомир Дорошенко, керівник підрозділу компанії Giga Cloud

Хмарні сервіси для розвитку текстильного бізнесу

Giga Cloud – хмарний оператор, який надає інфраструктуру як сервіс.

Що дозволяє ця інфраструктура:

  1. S-Cloud – можливість винести ключові сервіси (системи бухгалтерського обліку, системи ERP, CRM) в автоматизовану, захищену хмару.
  2. E-Cloud – платформа для виносу всієї ІТ-інфраструктури з усіма сервісамі та складними проектами, які там можуть бути.

Ці два продукти закривають завдання всіх видів бізнесу. Вони покривають інфраструктурну потребу в усіх її проявах.

Для роботи програмного забезпечення є ряд важливих елементів, які варто враховувати в їх впровадженні або в їх покупці:

  • постійна доступність сервісу;
  • безпека і збереження даних;
  • оптимізація витрат на покупку устаткування і його модернізацію;
  • економія часу на налаштування.

Переваги хмарних сервісів:

  • швидкість роботи;
  • безкоштовна технічна підтримка 24/7;
  • помісячна фіксована оплата;
  • хмарні центри знаходяться в дата-центрі та захищені від поломок і крадіжок;
  • сервіси доступні з будь-якого пристрою в будь-якій точці світу.

Giga Cloud також пропонують ринку таку послугу як CloudVideo – розумне відеоспостереження з аналітикою.

Можливості CloudVideo:

  • підключити потрібну кількість камер в єдину систему;
  • дивитися live-трансляції в режимі онлайн;
  • використовувати 10 функцій відеоаналітики;
  • зберігати дані в безпеці — в хмарі;
  • плюс — доступність і підтримка 24/7, робота з будь-яких пристроїв.

Дякуємо всім спікерам за корисну та цікаву інформацію.

Також дякуємо всім відвідувачам заходу.

Особлива вдячність нашим партнерам Українскій Асоціації Підприємств Легкої промисловості 

Якщо ви маєте питання що до цього заходу, виступу спікерів, звертайтесь до наших спеціалістів

 

Поділитися:

Залишились питання? Замовте дзвінок!