Привіт!
Ми в постійному пошуку талановитих програмістів. Наш продуктовий портфель, як і команда, постійно розвиваються. Ми регулярно проводимо моніторинг нових та сучасних програмних рішень. Як тільки впевнюємось, що такі продукти найкращі і будуть корисні нашим клієнтам відразу заключаємо партнерські угоди. У нас команда прогресивних та кмітливих програмістів та менеджерів, тому з розробкою та запуском унікальних власних ІТ-рішень також не поступаємось іншим.
Наша сильна сторона – великі і складні проєкти. Історично склалося, що саме з таких проектів ми починали і ніколи від них не відмовлялися. Чим складніше, тим краще. Це завжди виклик, новий досвід і нові знання. Завдяки нашому досвіду і наполегливій праці команди станом на листопад 2020 року ми зайняли 2-ге місце по впровадженим проєктам BAS ERP і третє місце з продажів цієї системи серед всіх членів САБ в Україні (385 шт). Ми цим пишаємося і вже поставили мету до кінця року стати лідерами. Ми готові стати лідерами галузі, а ти?
Чим ти будеш займатися?
- приймати активну участь в проєктуванні систем на базі BAS ERP, УТ, КУП, Документообіг, ЗУП;
- адаптувати типові конфігурації під вимоги замовників згідно з функціональними вимогам;
- аналізувати помилки конфігурацій та їх усунення;
- оновлювати конфігурації баз 1С:Підприємство;
- писати архітектури, розробляти програмний код.
Що ми очікуємо від наших кандидатів:
Досвід розробки 1С:Підприємство 8:
- базові знання 1С:Підприємство 8 (документи, довідники, регістри відомостей);
- знання систем компонування даних (СКД);
- досвід налаштування керованих форм;
- досвід налаштування обмінів за допомогою конвертації даних;
- знання особливостей роботи 1С:Підприємство в файловому і клієнт-серверному варіанті;
- знання типових конфігурацій 1С:Підприємство (БУ, УТП, ЗУП);
- розуміння предметної області (бухгалтерський і оперативний обліки, торгові операції);
- досвід інтеграції 1С:Підприємство з іншими системами (web-сайти, офісні додатки та ін.);
- досвід налаштування 1С:Підприємство для роботи з торговим обладнанням.
А ось, що пропонуємо ми:
- комфортний офіс на Правому березі (на період карантину комбінований тип-віддалено / офіс;
- графік роботи з 9:00 – 18:00, 5 днів на тиждень;
- п’ятниця – день внутрішнього навчання або самонавчання;
- оплачуване медичне страхування;
- робота з цікавими завданнями і прекрасним колективом професіоналів;
- професійний розвиток:
-колеги, які готові ділитися унікальним досвідом;
– вивчення і практика англійської мови;
- профільне зовнішнє навчання для підвищення кваліфікації раз в квартал, обов’язково і за рахунок компанії;
- активний відпочинок на корпоративах (лижі, байдарки, участь в біговому марафоні, костюмовані вечірки і багато іншого);
І за замовчуванням в офісі завжди є кава, чай і ласощі для наших співробітників.
Детальніше про вакансію можете поговорити з нашим HR – Аня.
+38 (093) 456 46 89 (доступні мессенджери) та долучайтесь до її мережі контактів у Linkedin.
Надсилати резюме можете на mrhr@it-artel.com.ua.