Головна » Супровід » ІТС » ІТС - супровід користувачів 1С:Підприємство

Інформаційна система ІТС Україна

ІТС містить різні сервіси: інформаційно-аналітичні матеріали з роботи у програмах, оновлення прикладних рішень, законодавча база, а також додатково документація і матеріали для розробників, коментарі до актуальних нормативних документів, довідкова інформація для бухгалтера тощо. А також розглянуті правові питання , розміщені електронні версії популярних бухгалтерських журналів, наведено відповіді на запитання користувачів. Усі матеріали забезпечені посиланнями на кодекси, закони та нормативні документи. Різні варіанти інформаційних систем призначені для різних категорій користувачів і мають різний обсяг інформації:

  • ІТС ТЕХНО – це мінімальний варіант, який містить тільки методичні матеріали з настройки і використання програм.
  • ІТС ПРОФ містить не тільки технологічну інформацію, а й велику бібліотеку матеріалів з питань використання програм, складання звітності, кадрових та правових питань.ачам» і «Розробка і адміністрування» Інформаційної системи ІТС. Зазначений договір забезпечує користувачам програм для автоматизації обліку тільки можливість легального отримання оновлень для придбаних програм для автоматизації обліку і мінімально необхідний обсяг сервісів, які входять до складу договору ІТС.

  • Договір ІТС рівня ПРОФ забезпечує користувачам програм для автоматизації обліку максимальну кількість інформації і послуг, що надаються службою технічної підтримки користувачів програм для автоматизації обліку і обслуговуючою компанією.
  • Договір ІТС рівня ТЕХНО дає доступ тільки до розділів «Новини», «Користувачам» і «Розробка і адміністрування» Інформаційної системи ІТС. Зазначений договір забезпечує користувачам програм для автоматизації обліку тільки можливість легального отримання оновлень для придбаних програм для автоматизації обліку і мінімально необхідний обсяг сервісів, які входять до складу договору ІТС
Договір ТЕХНОДоговір ПРОФ
Обовлення програм для автоматизації обліку
Оновлення галузевих і спеціалізованих програм для автоматизації обліку (за умови придбання сервісу ІТС Галузевий).
Методичні матеріали по налаштуванню і ефективному використанню програм для автоматизації обліку
Рекомендації щодо розробки та адміністрування програм для автоматизації обліку
Довідник «Коментарі до нормативних документів і роз’яснень»
Довідник “Бухгалтеру на замітку”
Відеозаписи семінарів “Лекторій”
ЛІГА:ЗАКОН Інформаційно-правова відтримка
Розділ «Облік в госпрозрахункових організаціях»: • Довідник господарських операцій • Довідник «Податок на прибуток: від обліку до звіту» • Довідник «ПДВ: правила оподаткування та облік» • Довідник «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» • Довідник «Праця і заробітна плата» • Довідник «Регламентована звітність» • Довідник «Перевірки контролюючими органами» • Довідник «Договори: умови і форми»
Розділ “Обліку бюджетих організацій”
Розділ «Періодика та книги»: • Дебет-кредит. Питання и консультації • Електронні версії книг по використанню програм для автоматизації обліку
Цілодобовий доступ до Порталу ІТС для оперативного отримання оновлень програм для автоматизації обліку, типових і галузевих програм для автоматизації обліку, іншої корисної інформації
Доступ до інформаційної системи на сайті its.1c.ua (Інформаційна система ІТС)

в обмеженому обсязі (Тільки розділи «Новини», «Користувачам» і «Розробка і адміністрування»)

Консультації служби технічної підтримки користувачів програм для автоматизації обліку по телефону або електронній пошті в обмеженому обсязі,одна консультація в місяць по роботі з типовою конфігурацією
Лекторій – регулярні зустрічі користувачів з методистами ІТС та запрошеними фахівцями
1С: Звіт – інтегрований з програмами для автоматизації обліку сервіс здачі електронної звітності в Державні органи, реєстрації податкових документів в ЄРПН та обміну ними між контрагентами один ЄДРПОУ або ДРФО
Консультації аудитора – персональні письмові консультації від експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку одна консультація протягом терміну дії договору, за умови оформлення договору на 12 місяців (платний або пільговий за схемою 8 + 4)
Щомісяця користувач може отримати: сувенір ділового призначення
Щомісяця користувач може отримати: подарунок по акції (для учасників подарункових акцій ІТС)

Зараз сервіси ІТС підтримки складають систему інформаційно-технічного супроводу, яка забезпечує сучасну та надійну підтримку користувачів користувачів і комфортні умови роботи з програмами автоматизації бізнесу. Крім цього працює ряд спеціалізованих онлайн сервісів (Fredo Звіт, Fredo ЕДО, Лекторій, Консультації аудитора). Для того, щоб ми могли надавати сервіси та послуги, між нами має бути укладений договір інформаційно – технічного супроводу:

  • Договір регулярного супроводу
  • Договір абонентського обслуговування
ІТС ПРОФ на 12 міс
6450
ІТС ПРОФ на 12 міс
3450
ІТС ПРОФ на 3 міс
1800
ІТС ТЕХНО на 12 міс
4500
ІТС ТЕХНО на 6 міс
2400
Залишились питання? Замовте дзвінок!
Схожі продукти