Главная » Наші проекти » Хонда
Хонда
Автомотив
Бюджетування, створення системи DMS
Ціль проекту
  • ERP + BPMS Kомплексна автоматизація, підвищення достовірності обліку і автоматизоване управління бізнес-процесами.
  • Бюджетування Оптимізація і зменшення часу для отримання достовірної фінансової звітності. Створення механізму планування з різноманітними сценаріями планування. В рамках проекту створено професійну BI-система на платформі «1С:Підприємство» – унікальний інструмент планування, отримання фактичних даних і отримання оперативної, достовірної фінансової звітності за будь-яким аспектам діяльності підприємства
  • Створення системи DMS Cистема управління роботи з дилерами. Єдина облікова система створена з метою підвищення достовірності облікових даних, консолідації даних дилерів, аналізу даних.

Компанія «Хонда Україна» – офіційний дистриб’ютор автомобілів і силового обладнання Honda в Україні.

Опис продукта

Cистема HDMS для дилера

Реалізовані наступні завдання по проекту

  1. Автосалон Конфігурація нового автомобіля і створення картки автомобіля Замовлення автомобіля у виробника Облік статусів і номерів замовлення виробника Надходження автомобіля на склад Переміщення автомобіля між складами Резервування автомобіля під покупця Статуси автомобіля за документами Розподіл по автомобілям оплат постачальнику Відстеження оплат за автомобіль клієнтом Оновлення цін автомобілів Страхування автомобіля Підбір доп.обладнання Відстеження виконання замовлення по установці доп.оборудования TradeIn Створення та облік б / у автомобілів на продажі
  2. Сервіс планування постів облік візитів Історія автомобілів і ремонтів
  • Облік пройдених і планових ТО
  • Розрахунок планової дати наступного ТО по пробігу або часу
  • Ведення карт ТО
  • Завантаження списку запчастин і робіт згідно плановому ТО
    • Формування списку запрошень на планове ТО за період планування постів облік візитів
    • Історія автомобілів і ремонтів
    • Облік пройдених і планових ТО
    • Розрахунок планової дати наступного ТО по пробігу або часу
  • Ведення карт ТО
  • Завантаження списку запчастин і робіт згідно плановому ТО
  • Формування списку запрошень на планове ТО за період
  • Підбір запчастин по моделі і року випуску автомобіля
    • Відображення зображення блоку
    • Список запчастин і робіт по блоку
    • Відображення аналогів запчастин
    • Прив’язка запчастин до робіт і робіт до запчастинах
    • Відображення ціни продажу запчастини, вільного залишку і зарезервованого кількості запчасти
  • Відстеження статусу запчастин в документі: є на складі, немає на складі, замовлений постачальнику, зарезервований, в ремзоне, встановлений
  • Автоматичне резервування запчастини під час вступу
  • Завантаження нормативних цін на запчастини
  • Нормування часу на кожну роботу в залежності від класу, моделі, року випуску і терміну гарантії автомобіля
  • Ціноутворення по платнику контроль пробігу
  • Облік ремонтів і взаєморозрахунків за страховими випадками
  • Гарантія
    • Облік гарантійних ремонтів
    • Система узгодження гарантійних ремонтів дистриб’ютором
    • Прикріплення зображення дефекту
    • Формування акту відшкодування гарантійних ремонтів дистриб’ютором
    • Відображення виставлених і відшкодованих сум по кожному замовлення-наряду (клейму)
  • Сервісні кампанії
    • Облік діючий і минулих сервісних кампаній
    • Облік автомобілів минулих сервісну кампанію
    • Нагадування про необхідність пройти сервісну кампанію
    • Розсилка про сервісних кампаніях
  • Автоматизовані робочі місця для:
    • Менеджера відділу запчастин
    • комірника касира
    • механіка
    • майстра зміни
  • Облік зарплати механіків за закритими нормогодини
  • Облік проходження навчання співробітниками і їх кваліфікаційних рівнів

3. Запчастини

  • Готель шин
  • Гнучка дисконтна система (знижки і бонуси)
  • Підсистема планування замовлень запчастин:
  • Відображення вільного залишку на складі дистриб’ютора і інших дилерів
  • Ведення мертвого складу (запчастини до продажу іншим дилерам)
  • Підключення устаткування (сканер ШК і фіскальний реєстратор)
  • Замовлення запчастин по потреби з урахуванням мінімального залишку
  • Завантаження надходжень із зовнішніх файлів або інших баз (обмін з базою дистриб’ютора)

CRM

  • Реєстрація та облік контактів з клієнтами:
    • Постобзвsн (дзвінки після обслуговування)
    • Запрошення на сервіс (планове ТО, сервісна кампанія)
    • Інформування про надходження запчастин
    • Телефонувати по відкладеним робіт і запчастинах
    • Нагадування про плановий візит (підтвердження запису на сервіс)
    • Інформування про відшкодування по страховому випадку
    • Акції, дослідження, привітання створення анкет
    • Звіт за результатами анкетування
  • СМС інформер
  • Розсилка листів на ел.пошту
  • Облік скарг і контроль їх виконання
  • Книга скарг та пропозицій
  • Постановка завдань і контроль їх виконання
  • Аналітична звітність роботи СТО та автосалону
    • Прибутковість продажів з деталізацією до товару
    • Аналіз роботи сервісу
    • Контроль взаєморозрахунків з контрагентами
    • Аналіз потреби в товарах
    • АВС аналіз продажів і покупців
  • Регламентована звітність

5. Інтеграція з системою виробника

  • Обмін залишками з базою виробника, отримання залишків до продажу інших дилерів
  • Завантаження актуальних сервісних кампаній і карт ТО
  • Завантаження актуальних цін продажу на запчастини
  • Завантаження змін в нормуванні робіт
  • Планування і запис на навчання, облік кваліфікаційного рівня співробітників дилера.
  • Узгодження гарантійних ремонтів
  • Контроль якості обслуговування кожного дилера в системі
  • Консолідація інформації по дилерській мережі
Отримані результати