Головна » Новини » Конференція від 23 жовтня 2018 "Digital-трансформація меблевого бізнесу"
Новини

Digital-трансформація меблевої компанії — це розвиток компанії, її вдосконалення у виробництві, продажах, закупівлях, фінансах та, як результат, експорті продукції. Ми пропонуємо почати саме з виробництва: планування не тільки по замовленню, а й по кожному робочому центру (обладнання), відслідковувати собівартість продукції на кожному етапі виробництва. Ми пропонуємо розвиток меблевої компанії з BAS ERP

Спікери та їх теми виступів конференції Digital-трансформація меблевого бізнесу

 

  1. Ігор Сошніков

Digital-трансформація меблевої компанії сьогодні:

  • Автоматизоване виробництво (планування виробництва на певний період із розрахунку продажів, відстеження замовлення на кожному етапі, планування цехів та кожного робочого центру (станка), планування роботи співробітників).
  • Налаштування цих процесів надасть повну картину про собівартость продукції на кожному етапі виготовлення.

Автоматизація процесу продажів: від замовлення до відвантаження продукції клієнту.

Інтеграція облікової системи з сайтом та особистим кабінетом покупця.

E catalog для виробника та дистриб’ютора

Автоматизація закупівель, дасть можливість вивільнити склади та не накопичувати зайві залишки.

Компанія IT Artel вже 15 років займається автоматизацією компаній, має великий досвід автоматизації меблевих та дверних компаній

2. Вадим Дуда — керівник напрямку BAS ERP в IT Artel

Одним з важливих напрямків розвитку підприємства є автоматизація. До недавнього часу не було рішення, яке б комплексно могло зв’язати всі процеси на підприємстві. Це призвело до одного з найболючіших моментів на підприємстві — багато роботи проводиться вручну. У цьому криються ризики для підприємства:

  • неоперативне отримання інформації;
  • неефективне планування;
  • неправильний розподіл обов’язків між співробітниками.

На разі з’явилося доступне рішення BAS ERP. Завдяки йому ми можемо комплексно покрити всі потреби підприємства.

Функціональні можливості BAS ERP:

  • моніторинг й аналітика показників діяльності;
  • оптимізація планування;
  • управління витратами і розрахунок собівартості;
  • управління фінансами;
  • бюджетування і казначейство;
  • регламентований облік;
  • управління взаємовідносинами з клієнтами;
  • управління продажами;
  • управління закупками;
  • управління персоналом і розрахунок заробітної плати;
  • складське господарство й управління фінансами;
  • оптимізація ремонтів.

Результат від впровадження BAS ERP:

  • підвищення ефективності виробництва, використання матеріалів, адміністративних й інженерних робіт;
  • зростання продуктивності праці;
  • збільшення обсягу випуску;
  • зменшення собівартості продукції;
  • оптимізація персоналу;
  • зростання прибутку.

3. Марія Костюк — керівник відділу впроваджень BAS ERP в IT Artel

Проект автоматизація меблевої компанії. Як його успішно завершити?

Що потрібно для успішного і швидкого впровадження ERP системи:

  • наявність узгоджених технологічних і бізнес-процесів на підприємстві;
  • зацікавленість і мотивація учасників у реалізації проекту з боку замовника;
  • розуміння проектної команди замовника;
  • команда проекту збоку замовника;
  • вибір періоду впровадження, який не повинен потрапляти на високий сезон;
  • вибір виконавця з успішними історіями впровадження;

Команда проекту з боку замовника:

1.Керівник проекту;

2.Власники бізнес-процесів:

  • продажі;
  • закупівлі;
  • складський облік;
  • виробництво;
  • фінанси;
  • IT-адміністратор.

Команда проекту з боку виконавця:

1. Керівник проекту;

2. Провідний консультант по впровадженню;

3. IT-адміністратор.

Етапи реалізації проекту:

  1. Підготовка
  2. Моделювання інформативно довідкової інформації
  3. Виробництво
  4. Впровадження

4. Олексій Бардаков — власник iT Artel

Особливості ведення виробництва в BAS ERP

Операційне планування виробництва:

  1. На вхід системи подаються параметри (забезпечення потреб, робочих центрів, налагодження, графіки роботи та графіки ремонту);
  2. Подаються фізичні дані (склади бригад, специфікації, технічні карти, замовлення, витрати);
  3. Система обробляє інформацію й на вихід видає великий набір звітностей, які описують поточний стан виробництва (виробничі графіки, статуси замовлень, терміни виробництва, план-факт виконання операцій);

Для аналізу великого набору інформації потрібно вводити в систему НДІ (науково-довідкову інформацію), а саме:

  • номенклатура, специфікації, етапи виробництва;
  • види робіт, трудовитрати;
  • маршрутні та технологічні карти.

Деталізація виробничих підрозділів:

  1. Цеху:  операційне планування, графіки робіт, цехові комори, методологія забезпечення матеріалами.
  2. Види робочих центрів: резерв доступності, використання паралельного завантаження, варіанти налагодження, графіки роботи.
  3. Робочі центри (обладнання): розцінки на роботу, коефіцієнт потужності, графіки роботи і ремонту.

Що дає система BAS ERP підприємству:

  • збільшення точності прогнозування термінів виконання замовлень;
  • онлайн моніторинг стану виконання замовлень;
  • оптимізацію завантаження виробничого обладнання;
  • вивільнення додаткових оборотних коштів за рахунок зменшення складських запасів сировини;
  • зменшення собівартості продукції і підвищення лояльності клієнтів.

5. Віталій Проволоцький — керівник напрямку в УкрЕксімБанку

Можливості фінансування бізнесу

Мета: показати, яким чином державний банк може стати фінансовим партнером.

Переваги фінансування під заставу майна, що купується:

  • мінімальний авансовий внесок – 15%;
  • тривалий строк фінансування – до 5 років;
  • можливість відстрочки у погашення кредиту – до 6 місяців;
  • додатково можуть фінансуватися – запасні частини, витрати на налагоджувальні роботи, витрати на доставку.

Переваги фінансування під заставу майнових прав за контрактом:

  • можливість фінансування у різних валютах;
  • можливість фінансування без додаткового забезпечення;
  • можливість фінансування на умовах контракту;
  • можливість фінансування на тривалий термін.

Переваги фінансування за рахунок експортних кредитних агенцій:

  • фінансування до 85% вартості контракту;
  • знижена ставка завдяки залученню ресурсів іноземних партнерів;
  • графік погашення передбачає можливість повернення коштів рівними платежами кожні 6 місяців.

Врахування майбутніх доходів від впровадження проекту:

  • покращення кредитного рейтингу підприємства;
  • можливість збільшення суми кредиту;
  • експертне підтвердження розрахунків і ризиків майбутнього проекту;
  • можливість отримати висновки щодо ринкової вартості проекту та репутації партнерів.

Рефінансування раніше здійснених витрат:

  • рефінансування до 70% раніше понесених витрат;
  • строк фінансування до 60 місяців;
  • спрямування отриманих коштів на поточні потреби підприємства.

Дякуємо всім спікерам за корисну та цінну інформацію. Також дякуємо всім відвідувачам конференції. Особлива подяка нашим партнерам Українській Асоціації Меблевиків України

Якщо ви маєте питання щодо даного заходу,  виступу спікерів, звертайтесь до наших спеціалістів

 

Поділитися:

Залишились питання? Замовте дзвінок!