Головна » Продукти » Галузеві рішення 1С:Підприємство » CRM КОРП

CRM КОРП для України

Ціна: 13200 грн

Гнучке рішення дозволяє на всіх етапах взаємин з клієнтами організувати внутрішню роботу компанії наступних відділів: продажів, маркетингу, сервісного обслуговування, служби якості і аналітики. При виборі рішення між “CRM ПРОФ” і “CRM КОРП” рекомендується керуватися кількістю планової автоматизації місць і поставлених завдань.

В CRM КОРП системі, крім стандартних СRM-функцій, реалізовано ряд додаткових можливостей щодо версії «Проф», а саме: інструменти з управління етапами проекту; повне здійснення діяльності в єдиній інформаційній базі; розширена інтеграція з корпоративними системами, доступна інтеграція з BI-системою (бізнес аналітикою QlikSense) та інше.

Можливості програмного продукту CRM КОРП для України

  • Управління клієнтською базою Всі дані про клієнтів зберігаються в єдиній інформаційній базі; операційне введення і легкий доступ до інформації; відстеження динаміки взаємовідносин з клієнтами (відстеження взаємозв’язків між клієнтами і історії їх змін, можливість прикріплення різних файлів до карток клієнтів); індивідуальне візуальне налаштування списків клієнтів; можливість здійснювати групові обробки клієнтів на підставі класифікаторів клієнтів; розширена аналітика клієнтської інформації.
  • Управління контактами Планування контактів, облік потреби клієнтів; реєстр історії контактів з клієнтами; оперативний обмін клієнтською інформацією між внутрішніми відділами компанії;
  • Управління робочим часом Планування подій (зустрічей, нарад та ін.) в документі Взаємодій; індивідуальний підбір учасників груп з доступом до інформації про їх зайнятості; перегляд запланованих подій в підсистемі «Календарі», одночасний перегляд календарів декількох користувачів / груп; доступ до графіків роботи користувачів; ведення «Списку справ».
  • Управління бізнес процесами, або BPM Процесний підхід до управління бізнес-процесами по роботі з клієнтами: створення шаблонів типових дій з продажу, рекламацій і сервісного обслуговування в призначеному для користувача режимі.
  • Управління продажами Поетапне управління стадіями продажу на підставі документа «Зацікавлені» і створених бізнес-маршрутів; створення типових шаблонів дій продажів; механізм оперативного управління та аналізу циклу продажів – «Воронка продажів» і ін .;
  • Управління маркетингом Управління маркетинговими кампаніями (планування, бюджетування та ін.); статистичне і динамічний сегментування клієнтів; оцінка ефективності рекламних і маркетингових кампаній; автоматичний ABC / XYZ-аналіз.
  • Управління проектами Поетапне планування проектів (декомпозиція) з урахуванням завантаження фахівців; контроль виконання етапів проекту за допомогою Календаря через механізм контрольних точок; використання системи оповіщення; здійснення аналізу на підставі картки проекту, плану фактичного виконання проекту.
  • Підсистема оповіщень Здійснюється через мобільні повідомлення та електронну пошту; передбачена індивідуальне налаштування оповіщень і нагадувань через Календар.
  • Тригери Рішення передбачає ряд заданих параметрів тригерів, бібліотека яких постійно оновлюється: створення зацікавленості клієнта (Ліда) на підставі звернення клієнта, генерація інтересів клієнтів на підставі історичних даних по попередніх запитах та інтересах; групова e-mail розсилка за інтересами та ін .;
  • Керівництво по роботі з системою Кожна підсистема програми включає групу «Допомога», яка фактично є керівництвом користувача CRM-системи.
  • Полегшення виконання рутинних операцій Майстер введення нових клієнтів; фільтри і групова обробка клієнтів; різна звітність; реєстрація e-mail звернень з можливістю ідентифікації клієнта і пошуків його двійників.

Основні переваги CRM КОРП

Дана конфігурація має наступні переваги технологічної платформи «1С:Підприємство 8»:

  • доповнено та розширено автоматичні інструменти системи;
  • можливість роботи великої кількості користувачів;
  • детальне планування і декомпозиція проектів;
  • оперативне і гнучке управління етапами проектів;
  • можливість управління показниками ефективності діяльності в розрізі менеджерів окремо, по підрозділах і компанії в цілому.
  • взаємодія з корпоративними системами проводиться через двосторонній обмін даними: контакти, завдання, події календаря, обмін між електронною поштою і MS Outlook, MS Exchange Server. Передбачена синхронізація з прикладними рішеннями через протокол SyncML та мобільними пристроями (Gmail, Outlook та ін.).
  • Перехід з версії ПРОФ на версію КОРП здійснюється без додаткових витрат і супроводжується прозорістю всіх процесів, що відбуваються: зберігаються всі базові налаштування, використовуються ті ж методики і робочі місця. Впровадження «1С:СRM КОРП» можливо в двох варіантах: версія коробочки і «хмара» з можливістю доступу до системи з мобільного пристрою.
  • Залишайте свою заявку на сайті і ви отримаєте безкоштовну консультацію спеціаліста. 
CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
5580
CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
26400
CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
49200
CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
93000
CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
219000
CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
423000
Залишились питання? Замовте дзвінок!
Схожі продукти