Головна » Вакансії » Бізнес-аналітик 1С:Підприємство та BAS ERP
Вакансії

Привіт! Ми шукаємо собі в команду людину – гуру систем! Того самого, що отримує естетичне задоволення від придумування красивих рішень реальних проблем.

Красиві – це логічні, універсальні, які лягають пазлом в наявну структуру і самі стають потужною структурою, в яку потім ляжуть подальші зміни. Реальні проблеми – це першоджерела проблем замовника, рішення яких прибере велику кількість “симптомів”, з якими він звертається.

Наша сильна сторона – великі і складні проєкти. Історично склалося, що саме з таких проектів ми починали і ніколи від них не відмовлялися. Чим складніше, тим краще. Це завжди виклик, новий досвід і нові знання. Завдяки нашому досвіду і наполегливій праці команди станом на листопад 2020 року ми зайняли 2-ге місце по впровадженим проєктам BAS ERP і третє місце з продажів цих системи серед всіх членів САБ в Україні (385 шт). Ми цим пишаємося і вже поставили мету до кінця року стати лідерами. Ми готові стати лідерами галузі, а Ви?

Що ми очікуємо від наших кандидатів

  • досвід роботи в 1С від 2-х років;
  • знання BAS ERP, а також  основних конфігурацій УПП, УТП, УТ і т.д.;
  • впевнене знання предметної області (бухгалтерський, податковий та управлінський обліки);
  • уміння формалізувати вимоги клієнта;
  • обов’язкове знання типових конфігурацій 1С:Підприємство;

Чим Ви будете займатись?

  • впровадженням BAS ERP;
  • розробкою проєктної документації;
  • постановкою завдань (вимог) для програмістів;
  • тестуванням функціональності системи;
  • написанням інструкцій для користувачів;
  • аудитом роботи Замовника на етапі запуску системи;
  • супроводом впроваджених рішень;
  • приймати участь в проєктах на позиції аналітика: комунікації з замовниками, збір вимог, формування технічних завдань;
  • приймати участь в розробці архітектури рішення, тестування, приймально-здавальні роботи.

 А ось, що пропонуємо ми:

  • комфортний офіс на Лівому березі;
  • фіксований графік роботи з 9:00 – 18:00, 5 днів на тиждень. На період карантину змішаний тип роботи (2 дні віддалено);
  •  оплачуване медичне страхування;
  • щоп’ятниці є можливість займатися самоосвітою;
  • в офісі завжди є кава, чай і смаколики для наших співробітників.

Детальніше про вакансію можете поговорити з нашим HR – Аня.

0444954537 телефон iT.Artel+38 (093) 456 46 89 (доступні мессенджери) та долучайтесь до її мережі контактів у Linkedin.

HR iT.Artel_відправка резюмеНадсилати резюме можете на mrhr@it-artel.com.ua.

Поділитися:

Залишились питання? Замовте дзвінок!