Головна » Продукти » Рішення BAS » BAS Комплексне управління підприємством

BAS Комплексне управління підприємством

Ціна: 34000 грн

Рішення розроблено з урахуванням кращих практик автоматизації бізнесу в цій ніші і орієнтовано на специфіку ведення національного обліку. Функціональні можливості системи дозволяють реалізувати вимоги і запити власників бізнесу і директорів компаній та організувати чітку ієрархічну побудову для управління бізнес-процесами підприємства.

Основні функціональні можливості “BAS Комплексне управління підприємством”

  • Підсистема «Управління фінансами» дозволяє автоматизувати планування і облік грошових коштів, в тому числі формувати різну аналітичну звітність; вести облік кредитів, депозитів і позик; надає можливість використовувати торговий еквайринг (безготівкова оплата пластиковими картами); здійснювати інвентаризацію банківських рахунків і кас підприємства; маршрутизація узгодження заявок; ведення платіжного календаря.
  • Підсистема «Бюджетування» є розширеним фінансовим аналізом: різні види бюджетів і аналітика. Нововведенням розробників в дану конфігурацію є: гнучка структура настройки бюджетів за «табличній моделлю».
  • Підсистема «Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства» надає можливість відстежувати цілі і цільові показники в ієрархічній структурі; порівняльний аналіз варіантів показників; аналітика фінансових результатів згідно діяльності підприємства; гнучкий і зручний інструментарій графічних форм аналітичних звітів.

  • Підсистема «Регламентований облік» володіє наступними можливостями: дозволяє задавати правила налаштувань господарських операцій для фінансових груп; виробляється відкладене проведення господарської діяльності з подальшим факт-контролем даних; здійснюється оперативний контроль проводок документів; формування податкових накладних та їх додатків здійснюється на підставі номенклатури документів відвантаження і проводиться автоматично; контроль реєстрації вхідних податкових документів: ставка ПДВ і податкове призначення придбання.

  • Підсистема «Управління персоналом і розрахунок зарплати» дозволяє реєструвати і вести облік персональної інформації про співробітників; контролює рух кадрів, надає дані про зайнятість співробітників і виробляє різні аналітичні звіти. Розрахунок заробітної плати ведеться згідно системи оплати праці.

  • Підсистема «Управління виробництвом» дозволяє планувати виробництво в різних розрізах: рік, квартал, місяць, тиждень, день. Планування напівфабрикатів здійснюється на підставі тривалості їх виготовлення. На підставі планів виробництва проводиться закупівля матеріалів та випуск продукції під замовлення клієнта. Облік підсистеми ведеться на підставі документа «ресурсна специфікація», яка є інформаційною карткою матеріальних і трудових ресурсів.

  • Підсистема «Управління витратами і розрахунок собівартості» має низку інструментів, які дозволяють проводити розрахунок собівартості випущеної продукції і виконаних робіт (послуг). Передбачена можливість вести облік собівартості за замовленнями клієнтів. Облік витрат ведеться окремо за видами податкової діяльності.

  • Підсистема «Управління продажами» надає можливість відстежувати статус замовлення контрагента (покупець або постачальник), а саме: «не підтверджений», «до оплати», «до забезпечення», «до відвантаження». З урахуванням календаря проводиться графік оплати замовлення (дебіторська заборгованість та авансові платежі). Крім цього в підсистемі реалізована воронка продажів, клієнтське самообслуговування, оцінка планування продажів, інвентаризація взаєморозрахунків, на підставі реалізованих і нереалізованих угод проводиться аналітична звітність і т.д.

  • Підсистема «Управління взаєминами з клієнтами» дозволяє вести облік інформації про клієнтів: досьє клієнта, зведення про дзвінки, листи, зустрічі, статус про оформлення угоди та ін .; здійснювати оцінку роботи менеджерів з продажу та відстежувати статус угоди; використовувати стратегічний маркетинговий інструмент планування – BCG-аналіз тощо

  • Підсистема «Управління закупівлями» охоплює повністю від початку до кінця бізнес процес управління закупівлями: планування на підставі виробництва, планів виробництва і нереалізованих замовлень покупців (наскрізний аналіз) з урахуванням запасів товарно-матеріальних цінностей. Фіксуються поставки і постачальники; проводиться аналіз і вибір постачальника в залежності від умов, ціни і термінів закупівлі. Можливості системи дозволяють виводити графіки платежів поставок

  • Підсистема «Управління складом і запасами» дозволяє вести облік і керувати складною ієрархічною структурою адресного складу. При управлінні використовується схема ордерного складу. Резервування потреб складу проводиться на підставі замовлень. Використовується ABC / XYZ аналіз запасів і розрахунок прогнозованого попиту і багато іншого.

«BAS Комплексне управління підприємством» – переваги перед іншими системами обліку підприємства:

  • зберігання інформації в єдиній інформаційній базі;
  • чітка ієрархія прав доступу користувачів до об’єктів системи;
  • широка інтеграція з конфігураціями 1С:Підприємство;
  • робота в тонкому клієнті, веб-клієнта, і в «хмарному» режимі;
  • ультрасучасна технологічна платформа «Business Automation Framework»;
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3300
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11610
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22290
BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42360
BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100500
Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
183600
BAS Ліцензія на сервер 32
24600
BAS Ліцензія на сервер 64
42600
Залишились питання? Замовте дзвінок!
Схожі продукти