Главная » BAS ERP

Що означає BAS ERP?

  •  BAS ERP – це нове ультрасучасне рішення лінійки продуктів BAS, яке дозволяє в одній інформаційній базі об’єднати два аспекти ведення бізнесу – управління та облік. Система призначена для виробничих підприємств, середніх та великих розмірів.
  • BAS ERP – це комплексне рішення, яке працює на керованих формах і встановлюється на інноваційній платформі. Користувачам надана можливість працювати в системі як з тонким клієнтом, так і з web-клієнтом, а це означає, що інформація до бази даних буде доступна не тільки з комп’ютерів, але і з мобільних пристроїв.
  •  BAS ERP – це дружній та зручний інтерфейс, де користувач сам обирає набір функціоналу, який  підходить для бізнес-цілей його підприємства, без участі програмування.
Відео

Ці компанії вже працюють на BAS ERP

BAS ERP

ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
Підсистема БЮДЖЕТУВАННЯ
ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ - МОНІТОРИНГ І АНАЛІЗ
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ І ПОДАТКОВИЙ ОБЛІК
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ І ЗАРПЛАТА
Підсистема УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВА
УПРАВЛІННЯ ремонтами
Підсистема ПІДТРИМКИ ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ
СИСТЕМА ПОБУДОВИ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ
РОБОТА З закупівлею
ВЕДЕННЯ СКЛАДУ І ЗАПАСІВ
УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ І РОЗРАХУНОК СОБІВАРТОСТІ

Ціни на BAS ERP

НазваЦіна, грн (без ПДВ)
Продукт
BAS ERP180 000
BAS ERP. Ліцензія для дочерніх компаній та філіалів54 000
Клиентскі ліцензії на платформу
Для 10 користувачів22 290
Для 50 користувачів100 500
Для 100 користувачів183 600
Ліцензія для використання серверу
Ліцензія на сервер24 600
Ліцензія на сервер(х86-64)42 600

Переваги BAS ERP над іншими ERP системами

BAS ERP

Нова розроблена тезхнологія
Модульна система
Виконання методів та функцій
Системний веб-клієнт
Впровадження в залежності від потреб

Інші ERP системи

Застарілі технології
Монолітна система
Софт, що рідко оновлюється
Нерентабельно дорого

Як відбувається налаштвання BAS ERP

Розробка функціоналу
Виявлення потреб підприємства і формування необхідного функціоналу під бізнес-процеси. Формування графіка реалізації проекту.
Впровадження
Реалізація проекту за попереднім графіком, тестування системи, запуск і подальше використання компанією замовника.
Комплексне обслуговування
Весь комплекс послуг на основі абонплати для максимально ефективної роботи програми.
Залишились питання? Замовте дзвінок!

Налаштування та впровадження BAS ERP на підприємстві

Для вашого ознайомлення з BAS ERP нижче надаємо інформацію про головний ключовий функціонал системи:

Управління фінансами

  • формування по факту різноманітної документації здійснених операцій
  • грошових коштів, а також аналітична звітність
  • формування платіжного календаря
  • формування платіжних документів, в тому числі і в майбутньому періоді
  • можливість відображення операцій в МСФЗ
  • гнучкі інструменти для маршрутизації узгодження заявок тощо.

Бюджетування

  • Це гнучкий інструментарій управління фінансами компанії і включає в себе наступний набір функцій:

Бюджетування компанії за допомогою BAS ERP Реалізовані інструменти бюджетування забезпечують гнучкість і масштабність управління фінансами. Крім того, це зручний механізм підготовки бюджетних форм і фінансової звітності.

Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства

BAS ERP забезпечує відповідні набори інструментів побудови звітності для всіх рівнів структури підприємства:

  • оперативні звіти для функціональних відділів
  • конструктори звітності для фінансових служб
  • інструменти швидкої оцінки досягнення KPI для керівників.

Регламентований облік

  • В BAS ERP реалізовано повноцінний і якісно розроблений бухгалтерський і податковий облік. Реалізовано безліч вимог законодавства і сервісний функцій для бухгалтера. 

Управління персоналом і розрахунок заробітної плати

Дана функціональна можливість призначена для ведення кадрової політики підприємства і включає в себе наступний спектр робіт:

  • опціональний інструментарій розрахунку заробітної плати;
  • детальне введення персональних даних працівників і гнучкий інструментарій по роботі з ними;
  • управління організації зайнятості за штатним розкладом;
  • ведення обліку відпрацьованого часу, на підставі якого нараховується заробітна плата;
  • облік договорів працівників з питань співробітництва та ін.

Управління виробництвом

  • Підсистема є нововведенням продуктів лінійки «1С: Підприємство», і передбачає два види управління виробництвом: диспетчерське (на рівні відділу логістики) і цехове; оптимізовано «вузьке» планування, планування «Барабан-Буфер-Мотузка» і післяопераційне планування. Крім цього, система дозволяє здійснювати детальне управління виробничими ресурсами; час транспортування товарів і ТМЦ та багато іншого.

Управління витратами і розрахунок собівартості

  • Наступне нововведення BAS ERP – це формування собівартості за замовленнями, порівняльний аналіз собівартості випуску товару і первинних витрат, а також облік витрат по підрозділах і видам діяльності.

Організація ремонтів

  • Підсистема актуальна для підприємств, що використовують складне і дороге технологічне обладнання і відповідно мають необхідність планувати профілактичні і ремонтні роботи та відслідковувати витрати для подальшого аналізу. 

Управління продажами, CRМ

  • Забезпечує управління повним циклом від управління взаємодією з потенційними клієнтами та підготовки комерційних пропозицій до доставки придбаної продукції і товарів в офіс замовника. 

Управління закупівлями та управління складом і запасами

  • Підсистема орієнтована на сучасні бізнес-процес закупівлі, і проводить моніторинг та аналітичний аналіз потреб закупівлі товарів за номенклатурою. Крім цього, передбачена можливість відслідковувати цінову політику постачальників і вибирати найбільш вигідний варіант цін закупівельних матеріалів і умов поставки.

Крім того, передбачена можливість ведення міжнародного фінансового обліку та підготовки звітності по МСФЗ

Переваги рішень класу ERP Завдяки своєму детально розробленому широкому інструментарію, система допомагає автоматизувати облік і управління виробничим підприємством, підвищити його ефективність і конкурентоспроможність:

  • для керівників передбачений легкодоступний функціонал для планування, управління та аналізу ресурсами підприємства;
  • для бухгалтерів – різні банківські, касові і валютні операції; розрахунок з контрагентами (в тому числі і з державними установами); різний облік, наприклад : товарів і послуг, основних засобів; нематеріальних активів, виконаних робіт.
  • для співробітників виробничої діяльності – розширений і модернізований функціонал управління процесами виробництва;
  • для співробітників облікових служб – автоматизоване ведення обліку згідно з чинним законодавством України.

Новини