Головна » Супровід » Абонентський супровід » Абонентський супровід

Абонентський супровід 1С:Підприємство та BAS

Абонентський супровід потрібно для тих підприємств, які не завжди можуть дозволити собі штатного співробітника (ну, не завжди це фінансово виправдано) або для тих підприємств, які вважають за краще допомогу висококваліфікованих фахівців і на регулярній основі. 

Залишайте запит на сайті iT.Artel і ви отримаєте професійну консультацію фахівців.

Возможности обслуживания и сопровождения “1С:Підприємство”

Абонентське супровід включає в себе рішення як консультаційних питань, так і розробки, а саме:

  • щоденна консультація та навчання (методичні рекомендації, інструкції та ін.);
  • моніторинг роботи бази даних і коректне внесення інформації;
  • оновлення і інсталяція програм «1С:Підприємство»;
  • налаштування інтерфейсу і прав доступу для різних груп користувачів;
  • доробка базової версії програмного забезпечення і проектування нових функціональних модулів відповідно до побажань замовника і потребам його бізнесу;

 

Кількість щомісячних годин

Вартість год, грн. без ПДВ

% об’єму невикористаних годин, що можуть бути перенсені на наступний місяць

До 10 год

880,00

0%

Від 10 до 40 год

860,00

0%

Від 40 до 100 год

840,00

50%

Більше 100 год

800,00

100%

Переваги абонентського обслуговування і супроводу з іT.Artel

Ми і наші клієнти відносять наступні:

  • кваліфікований фахівець допоможе вчасно усунути проблеми, дати відповіді на питання, вирішити завдання високої складності і в свою чергу забезпечити стабільність роботи вашої системи;
  • постійний віддалений моніторинг системи і регулярні виїзди фахівця для проведення аудиту дозволяють не тільки усувати помилки, що постають, але і уникнути ризику їх виникнення;
  • тривале співробітництво дозволяє нам надавати послугу замовнику швидко і якісно. У довгостроковому проміжку часу ми вже знаємо досконало вашу операційну систему, а ви стаєте вимогливим і лояльними клієнтами.
  • в разі хвороби або відпустки фахівця вам буде наданий інший співробітник такої ж кваліфікації.
  • і найголовніше: вартість абонентського супроводу набагато менше вартості штатного співробітника.

Спектр послуг, що надаються фіксується в «Договорі абонентського супроводу». Розрахунок собівартості проводиться раз на місяць відповідно виробленим годинам  фахівця.

Більше 30 год\міс
880
Від 10 до 30 год\міс
860
Меньше 10 год\міс
840
(RU) Более 100 час\мес
800
Залишились питання? Замовте дзвінок!
Схожі продукти